نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3492
-
الف
+

سینماگر افغانستانی در گفت و گو با آی فیلم2 از فلم جدیدش گفت

«نوید محمودی» طی یک مصاحبه درباره موضوع فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» صحبت کرد.

«نوید محمودی» تهیه کننده فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» در سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر حضور یافت و طی یک مصاحبه درباره موضوع این فلم صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته «برادران محمودی» به نمایندگی از کشور افغانستان توانست در بخش «جلوه گاه شرق» سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر ایران حضور یافته و به نمایش در بیاید.

«نوید محمودی» با اشاره به موضوع داستان فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» به خبرنگار آی فیلم2، گفت : مهاجرت یک چیز ناخواسته است در واقع شما در یک موقعیتی قرار می گیرید که خودتان انتخابش نکردید.

وی در ادامه گفت : ما سعی می کنیم در فلم هایمان آن بخشی از زندگی آدم ها را که در انتخاب آن نقشی نداشته اند را به تصویر بکشیم و می خواهیم بگوییم که این انسان ها در وضعیتی که با آن زندگی می کنند هیچ نقشی ندارند ، بنابراین ای کاش که ما با آن ها مهربان تر باشیم.

تهیه کننده فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» افزود : این افراد به اجبار مهاجرت کرده اند و اگر انتخاب با خودشان بود حتما خانه و کاشانه شان را در شرایط بدتر اما در سرزمین خودشان ترجیح می دادند.

«شکستن همزمان بیست استخوان» با نام بین‌المللی «رونا، مادر عظیم» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در سال ۱۳۹۷ تولید شده‌ است.

 این فلم محصول مشترک ایران و افغانستان میباشد که روایتگر قصه زندگی «عظیم» مهاجر افغانستانی مقیم ایران است.

 محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی ازجمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر